Sunday 1 December 2013

Mohammad Chow Restaurant

...Nov 2013...

24th Nov 2013
bangun tido, terus bukak tv. alih2, rancangan fevret aku. Jalan-jalan cari makan... dalam siri kali ni, die tunjuk 3 tempat yang best. satu kat Shah Alam, satu kat KL, dan satu lagi kat Damansara Perdana. macam biasa, camera phone must be on the 'on mode', sebab nak ambik alamat die.dah dapat alamat je, aku call aku punye driver, die cakap "on je".. aku pun siap2 la. ktorang decide nak p makan makanan chinese muslim kat Damansara Perdana.

Restoran Mohammad Chow

Sampai sane, ktorang buat order… yukk order yukk!

menu

Ktorang order makan yang same dengan yang die tunjuk dlm tv tu.. nasi putih 2, butter milk sauce (prawn), ala thai steam (siakap), kung po chicken, air cham 1, cincau 1 dan air suam 1. Rupe die, macam ni….

Butter milk sauce (prawn) + Kung po chicken

Butter milk sauce (prawn) + Kung po chicken + Ala thai steam (siakap)

Rase die pulak, macam ni…..



1 picture can describe thousand thing. So, x yah la aku cite ape rase die. Price, kat bawah ni…
Nasi putih 2 RM4.00
Butter Milk Sauce (Prawn) RM25.00
Ala Thai Steam (Siakap) RM60.00
Kung Po Chicken RM28
Cham RM1.70
Cincau RM1.90
Air suam RM0.30
Macam biasa, kat bawah ni aku sertakan alamat die. Boleh  korang cube rase masakan Chinese muslim kat sini.
Mohammad Chow Restaurant
No. 3-1, Jalan PJU 8/1H,
Damansara Perdana Business Centre,
47820 Petaling Jaya.

Tel : 03-7731 6383 

No comments:

Post a Comment