Wednesday 1 January 2014

Welcome 2014

... Jan 2014...

1 Jan 2014

hye.. selamat menyambut tahun baru... hurm, asal tahun baru je, mesti orang tanye pasal azam kan..., azam aku tahun ni nak mengakhiri perhubungan aku dengan si dia dengan cara yang halal... InsyaAllah. aku harap, dengan kedatangan 2014 akan membawa sinar baru dan penuh dengan keceriaan dalam perhubungan kami.

kepada si dia, aku harap die akan selalu bersabar dengan kerenah dan ragam aku yang tak menentu ni, dan "mama harap, kasih sayang babak pada mama tak kan pudar walaupun banyak sangat dugaan yang terpaksa kita lalui. mama sedar, hubungan kita tak sama dengan orang2 kat luar sane, tapi mama tahu, Tuhan sedang menguji kita"....

 
buat mek dan ayah, thanks sebab telah memberi limpahan kasih sayang yang tak terhingga hingga ke saat ini. tanpa kasih sayang dan dorongan kalian, anakmu tak kan berada pada tahap ini sekarang....


kepada adik beradik dan anak2 buah yang selalu buat aku tersenyum (arwah abang, kak Ta, abg li, semek, pdah, a.mi, p.awe, cah, nani, pami, piyie, eyo, ebby, eryn, ipang dan ammar), thanks sebab tak pernah jemu buat joke dan buat kerenah yang boleh buat aku tersenyum sorang2 tika berjauhan.... korang memang terbaik!!!


pada teman2 rapat... jema, nida, fae, isma, azie, zaza along dan nik, thanks sebab pernah hadir dalam hidup aku walaupun masa dan keadaan telah menjarakkan kita. saat2 bersama korang tak mungkin aku lupakan dan kadang2 moment2 indah yang pernah kita ciptakan dahulu sering terukir di ingatan aku....


paling penting dan terutama sekali, thanks God kerana telah memberi aku kesempatan dan peluang untuk mengenali insan2 yang terpenting dalam hidup aku... sesungguhnya, tanpa kehadiran mereka semua, hidup ini hambar.... semoga Engkau sentiasa memberi rahmat dan kesihatan yang berpanjangan kepada insan2 istimewa ini... amin....


No comments:

Post a Comment